שירות לקוחות טורנדו

חברת טורנדו מנהיגה סטנדרטים חדשים בתחום השירות ומובילה מהפכה בשירות הלקוחות.


חשוב לנו להיות קשובים ללקוחותינו ולהבין את צרכיהם כדי שנוכל למקסם את ההנאה שלהם מהמוצרים אותם רכשו לאורך שנים. ביצענו הערכות מחודשת של מערך השירות מרמת הטכנולוגיה ועד לרמת ההון האנושי על מנת להעניק ללקוחותינו סטנדרטים חדשים בשירות לקוחות.

נציגי השירות המיומנים פותרים כ-78% מהתקלות באמצעות הדרכה טלפונית כדי לחסוך המתנה לטכנאי, הטכנאים המקצועיים שלנו מקפידים על זמני ביקור ומצוידים ב-90% מחלקי החילוף כדי למנוע ביקור נוסף.

כחלק ממהפכת השירות שאנו מנהיגים תוכלו ליהנות מחדשנות בשירות, גם באינטרנט! לשירותך כלים שונים באתר שתוכל להיעזר בהם כדי להבטיח לך שירות, מקצועי, יעיל ומהיר.


רכישת אביזרים נלווים: 
רכוש שלטים ופילטרים למזגן דרך האתר כדי למקסם את הנאתך מהמזגן.


פתרון תקלות ממוחשב: 
אתר את התקלה במזגנך וקבל הדרכה לגבי פתרונה. זאת כדי לחסוך לך את זמן ההמתנה לטכנאי שירות.


הוראות להפעלת השלט: 
למד כיצד להפעיל את כל הפונקציות במזגנך ונצל את היכולות המקסימליות של המזגן.


תחזוקת המזגן: 
צפה בהדגמה לניקוי הפילטרים של המזגן ולמד לתחזקו, זאת כדי להאריך את עמידותו לאורך שנים ולמנוע תקלות עתידיות.


ספרי הדרכה למזגן: 
קרא או הורד מהאתר ספרי הדרכה לכל סדרות המזגנים כדי ללמוד לתפעל נכון את מזגנך. 


תעודת אחריות ממוחשבת: 
שלח אלינו את תעודת האחריות של המזגן דרך האתר, זאת כדי לחסוך לך את שליחת התעודה דרך הדואר.


ביטוח מזגן: 
לחץ כאן כדי לבטח את מזגנך.


תשובות לשאלות נפוצות: 
כאן תוכל למצוא תשובות מקצועיות בנושאי שירות כדי לחסוך לך את זמן ההמתנה לנציג שירות.


רכישת חלקי חילוף: 
אתר נקודת הפצה לחלקי חילוף הקרובה ביותר לביתך.


הזמנת טכנאי: 
שלח לנו את פרטיך ונציג שירות מיומן ומקצועי יחזור אליך בהקדם האפשרי לתאום ביקור טכנאי.

 

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על:

מבחר המזגנים שלנו
מהו מזגן נייד?
מזגן מיני מרכזי
מהי טכנולוגיית אינוורטר?

ייעוץ מקצועי ללא תשלום:
1-700-500-300
תקנון אחריות
לתקנון לחץ כאן
אמנת השירות
אנחנו מחוייבים לסטנדרטים אחרים של שרות