חיפוש

אמנת השירות

אנו בקבוצת טורנדו פועלים למצוינות בשירות על מנת להעניק ללקוחותינו את חוויית המיזוג המושלמת, הכוללת סטנדרט שירות מושלם שאינו מתפשר ושואף למצוינות. אנו מאמינים ששירות לקוחות אמין ומקצועי חשוב לא פחות מאיכות המזגן. קבוצת טורנדו שמה לעצמה למטרה לספק חווית מיזוג איכותית, אשר כוללת חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר בישראל. שירות מהיר ומקצועי שמכבד את הלקוח ותומך בו בשעת הצורך.

אנו מתחייבים בזאת:

>> להיות קשובים לצרכים ולרצונות שלך.

>> להעניק לך שירות אנושי, מקצועי ואדיב בכל פניה שלך, ולהציע את הפתרון הטוב, המהיר והיעיל ביותר עבורך.

>> במקרה ונדרש ביקור טכנאי בביתך, זמן ההמתנה לביקור טכנאי לא יעלה על יום עסקים, אלא אם סוכם עמך מראש אחרת.

>> נעשה כל מאמץ על מנת לצמצם את זמני ההמתנה למענה אנושי, על ידי מערך נציגי שירות לקוחות במוקד הטלפוני.

>> לתת מענה לכל פניה טלפונית בתוך יום עבודה או בכתב, במידת הצורך, תוך 7 ימי עבודה.

>> לבחון בכל פעם מחדש את השירות שאנו מעניקים לך ולשפרו באמצעות ייעול תהליכים ושילוב טכנולוגיות מתקדמות

כאשר אתם פונים אלינו בבקשה לטכנאי מזגני טורנדו, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יגיע אליכם תוך זמן קצר ויטפל בתקלה באופן מקצועי ואדיב. כדי לקבל שירות "ביקור טכנאי בתוך יום", ניתן לפנות אלינו במגוון דרכים וגם במספר הטלפון של שירות טורנדו 1-700-50-15-15

מי זכאי לביקור טכנאי בתוך יום?

צרכנים אשר קיים ברשותם מזגן טורנדו והינו במסגרת אחריות טורנדו. במקביל לפניה למוקד שירות הלקוחות של טורנדו, ניתן לעיין בתקנון האחריות באתר זה, המסביר מהם התנאים לפיהם זכאים לשירות טכנאי טורנדו, אשר מגיע בתוך יום.

אנו זמינים וערוכים להעניק לכם שירות במגוון דרכים

מוקד שירות הלקוחות של טורנדו פעיל בימים א-ה בין השעות 8:30-16:30
ביום ו' בין השעות 8:30-12:30
ניתן לפנות לשירות טורנדו במספר הטלפון 1-700-50-15-15  

רכישת מזגן
שירות לקוחות