חיפוש

צריכים מזגן? חפשו את סטנדרט האיכות

סטנדרט האיכות 4.0 של טורנדו

מסע אל 'שרשרת הערך' של טורנדו, שקובעת היום את סטנדרט האיכות של עולם מיזוג האוויר

 

הישראלי, שמפעיל את המזגן כ-2,500 שעות בשנה, מגלה שהתכונה החשובה לו ביותר היא היכולת של המזגן לעמוד במאמצים ובעומסי החום הכבדים. ב-2 מילים: איכות ואמינות. הנה לכם ההסבר להצלחה של טורנדו, מותג מיזוג האוויר הצומח ביותר בישראל, והראשון שמתחייב ל-7 שנים אחריות. 32% מצרכני המזגנים בישראל (כפול ממותגי המיזוג האחרים) אומרים שפתרונות מיזוג האוויר של טורנדו הם המתקדמים והחדשניים ביותר (סקר גיאוקרטוגרפיה). הם מרגישים את זה יום יום. עכשיו יש להם הזדמנות להכיר מקרוב גם את 'שרשרת הערך' (Value Chain) – משלב התכנון והייצור, בקרת האיכות, ההתקנה, השירות והאחריות – שמבטיחה להם מזגן מושלם. המהפכה השקטה, הסיפור המלא:

 

כדי להבין את העוצמה של המהפכה שמתחוללת בענף מיזוג האוויר בישראל, צריך להתחיל משלושה נתונים בסיסיים: ישראל היא מדינה חמה, בכלל זה בחלק מימי החורף; ב-95% מבתי האב בישראל יש מזגן, עם ממוצע של 3 מזגנים בכל בית. שיעור חדירה מהגבוהים בעולם; הצרכן הישראלי מפעיל את המזגן כ-2,500 שעות בשנה בממוצע, שווה ערך ל-104 ימים רצופים.

 

נתונים מדהימים אלה, שמציבים את ישראל במפת השימוש העולמית, מעידים יותר מכל על סדרי העדיפויות של צרכן המזגנים הישראלי – מכל התכונות של המזגן, הכי חשוב לו הוא סטנדרט האיכות. היכולת של המזגן לעמוד בעומסי החום האלה לאורך זמן.

 

תכלס, זה ההסבר להצלחה של טורנדו, שהפך למותג המזגנים הצומח ביותר בישראל, עם יותר מ-2,000,000 לקוחות. בואו נרד לפרטים.

 

 תמונת אווירה עם איורים שמציגים שרשרת הערך והאיכות של טורנדו

 

המזגן המושלם: לפחות 10 שנים של שקט (עם 7 שנים אחריות)

טורנדו הוא מותג המזגנים הראשון שמתחייב לאחריות של 7 שנים והיחיד שמעניק 5 שנים על כל מגוון המזגנים המיני מרכזיים, מערכות מולטי ו-BOX VRF שלו. כל האחרים נותנים 1-5 שנים בלבד. זה מעיד, כמובן, על ביטחון מלא באמינות של המזגן וביכולתו לעמוד בסטנדרט האיכות הגבוה שדורש הצרכן הישראלי.

 

אורך החיים הממוצע של מזגן הוא לפחות 10 שנים. בהתחשב בשימוש הגבוה במיוחד של הצרכן הישראלי (2,500 שעות בשנה כבר אמרנו?) האתגר של טורנדו - ליצר את המזגן המושלם, בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר – הוא יוצא דופן. והם הצליחו בגדול ושינו את מפת מיזוג האוויר בישראל, ובמידה רבה את טכנולוגיית המזגנים העולמית. עוד סיפור של הצלחה טכנולוגית כחול-לבן.

 

הדרך לפסגה רצופה בכ-50 פטנטים טכנולוגיים, ומורכבת מ-6 "תחנות" אשר יחד מרכיבות את 'שרשרת הערך' (Value Chain) של מזגני טורנדו, שמבטיחה לצרכן הישראלי את סטנדרט האיכות החדש והייחודי.

  

המודל של אפל: תהליך מוקפד של תכנון, פיתוח וייצור

'שרשרת הערך' היא התהליך שבזכותו מוצר מקבל את ערכו ומעמדו בשוק. אם יש מותג עולמי שמלמד אותנו על חשיבותה של 'שרשרת הערך' ושל סטנדרט איכות הוא אפל (Apple). טורנדו יישמה את אותה תפיסה בשרשרת הערך של מגוון מוצריה, עם כל השלבים שיוצרים שלמות.

 

ההצלחה של טורנדו – עם 116 דגמים של מזגנים עיליים, מערכות מולטי, מיני מרכזי, VRF – מבוססת על מחקרי עומק של צרכים ודרישות מול אלפי צרכנים ומתקינים, שבעצם משפיעים על תכנון המזגן הבא שלהם; על ידע טכנולוגי מתקדם בשיתוף פעולה עם 3 מרכזי מחקר ופיתוח בינלאומיים; מפעלי ייצור רובוטיים מן המשוכללים והמדויקים ביותר בעולם, תהליכי בקרת איכות קפדניים לפי תקנים בינלאומיים מחמירים, כולל בדיקת הפעלה לכל מזגן שיוצא מפס הייצור; ערוץ התקנה מקצועי; מחויבות לשירות עם אחריות ל-7 שנים (ראו תרשים).

 

טורנדו ניצבת כיום בשורה הראשונה של תעשיית המזגנים העולמית, ומציגה סטנדרט איכות יוצא דופן. זה בא לידי ביטוי בצמיחה בשוק ובאמון הצרכנים. לפי סקר גיאוקרטוגרפיה: 32% מצרכני המזגנים בישראל (פי 2 לעומת מותגי המיזוג האחרים) אומרים, שפתרונות מיזוג האוויר של טורנדו הם המתקדמים והחדשניים ביותר.

 

משקיעים במתקינים: עוברים לסטנדרט האיכות של טורנדו

נדבך מרכזי בשרשרת הערך של טורנדו שמור לערוץ המקצועי, שמורכב ממתקיני מזגנים נבחרים ובעלי ניסיון.

שלב ההתקנה של המזגן - גם כזה שעבר את התכנון הכי מוקפד, הפיתוח הכי מתקדם, והייצור הכי מדויק – קובע הרבה לגבי תקינות פעולתו. לכן טורנדו משקיעה במתקינים באמצעות הכשרות טכנולוגיות, הפעלת אפליקציה ייעודית Tornado Expert לתמיכה אונליין במתקינים בשטח, ומוקד שירות מקצועי ייעודי המאויש עד 9 בערב.

 

איכות ההתקנה היא חלק מסטנדרט האיכות שמנחילה טורנדו לענף מיזוג האוויר.

 

טורנדו סטנדרט איכות

 

על טכנולוגיה, על שקט, על איכות

הזינוק של טורנדו בסולם המכירות בישראל מכונה 'המהפכה השקטה', לא רק בגלל שהכל התרחש בשקט בשקט, אלא בעיקר משום שהפעולה השקטה של מזגני טורנדו עמדה במרכז תשומת הלב.

 

השקט הזה הוא תוצר של טכנולוגיה מתקדמת, הן של מנועי המזגנים החזקים והחרישיים, והן של גוף המזגן, שמיוצר בתהליך רובוטי מדויק, שמבטיח חיבור מושלם בין כל החלקים, ללא רעידות ורעשים. ב-3 מילים: סטנדרט האיכות המושלם.

 

 

רכישת מזגן
שירות לקוחות