חיפוש

היתרונות במזגני טורנדו בטכנולוגית אינוורטר

מזגני אינוורטר מוציא אוויר בחדר

מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר הינם מזגנים חסכוניים בחשמל ושומרים על טמפרטורה יציבה בגלל האופן בהם הם פועלים. מזגני טורנדו אינוורטר בעלי טכנולוגיות רבות נוספות שבהחלט מעניקות ערך מוסף אמיתי בקנייתם. טורנדו סופר אינוורטר המזגן החדשני והמתקדם בישראל מכיל את כל הטכנולוגיות יחד במזגן אחד.

קירור מהיר

בנוסף לעובדה כי מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר מקררים במהירות גבוהה יותר, מזגני טורנדו סופר אינוורטר ודיזיין בעלי פונקצית טורבו המאפשרת הגעה לטמפרטורה הרצוייה במהירות גבוהה עוד יותר.
גרף הגעה לטמפרטורה רצויה

שמירה על טמפרטורה יציבה

מזגן אינוורטר פועל באופן רציף ובתפוקה משתנה בהתאם לתנאי החלל הממוזג מאפשר שמירה על טמפרטורה יציבה לאורך כל פעולת המיזוג.כתוצאה מכך אין מיזוג יתר בחלל הממוזג היוצר תחושה של "גלי" חום או קור.

גרף הפרשי טמפרטורה ושמירה על טמפרטורה

מתאים את הטמפרטורה למיקום שלך

מזגני טורנדו סופר אינוורטר ודיזיין בעלי טכנולוגיית Follow Me שבאמצעותה עוקב המזגן אחר מקום הימצאותך בחלל ומתאים את הטמפרטורה המבוקשת לטמפרטורה במקום הימצאותך.

אופציה FOLLOW me בשלט טורנדו

אוויר נקי - מיזוג אוויר במיטבו

מזגני טורנדו סופר אינוורטר ודיזיין מצוידים במערכת יוניזטור מתקדמת המוסיפה יונים שלילים החיוניים לאוויר הממוזג לתחושה של אוויר נקי וצח יותר.

יונים שלילים מצויים בעיקר בטבע, באזורי יערות, אגמים ונחלים. היונים שלילים מנקים את האוויר ויוצרים אוויר צח, נקי ומרגיע. היונים השלילים מונעים עשן או אבק והופכים את האווירה בחלל לנעימה ובריאה. בנוסף הם גם משפרים את תפקוד הריאות, מעוררים את מחזור הדם ויעילים במניעת מחלות הנשימה (כגון אסטמה ודלקת ריאות).

חלקיקים יונים שליליים תמונות

הפחתת תחושת היובש בחימום

הפעולה הרציפה של המזגן תורמת להפחתת תחושת היובש בפעולת החימום.

גרעון לחות בקירור

בטכנולוגיית האינוונטר בקרת הלחות יעילה ואפקטיבית יותר. כך שבתקופת הקיץ כשאחוזי הלחות גבוהים במיוחד ומזגנים רגילים לא יכולים להתגבר על הלחות מזגן טורנדו סופר אינוורטר מצליח לשמור על גריעת לחות קבועה.

עמידות בטמפרטורות קיציוניות

באמצעות מערכת הפשרה חשמלית החימום נשאר אופטימאלי גם כשהטמפרטורה החיצונית צונחת בקירור ל15- מעלות או עולות בחימום ל-47 מעלות.

שקט מרבי

במזגנים מומלצים בטכנולוגיית האינוורטר המזגן אינו עובד לרוב במיקסום תפוקתו ולכן פעולת היחידה הפנימית והחיצונית איטיות יותר ומאפשרות פעולה שקטה יותר. במזגני טורנדו הפעולה שקטה עוד יותר בזכות סוללת ה-G4 הייחודית למזגני טורנדו. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שמזגן עילי אינוורטר מומלץ כמעט לכולם.

סוללת G4 הינה סוללת פנימית בעלת 4 צלעות התורמת להשתקת זרימת האוויר. ארבעת הצלעות של הסוללה וצנרת הנחושת בעלת חירוץ פנימי מגדילים את שטח מעבר החום הכול בכ-32% ועל ידי כך מתקבל נצילות טובה יותר של המזגן בשקט מרבי.

חלק פנימי של מזגן טורנדו

מערכת הפעלה טלפונית (אופציה)

ניתן להוסיף למזגן מערכת תקשורת (מודם) המספקת שליטה על המזגן מטלפון נייד. המערכת מאפשרת כיבוי או הדלקה או קביעת טמפרטורה למערכת מיזוג דירתית דרך הטלפון הנייד גם מחוץ לבית.

שלטה עם פלאפון במזגן טורנדו

מניעת עובש מהמזגן לאורך שנים

למזגני טורנדו סופר אינוורטר ודיזיין מערכת ניקוי עצמי (Self Clean) המאפשרת ניקוי סוללת המזגן ביחידה הפנימית מפני עובש והצטברות חיידקים או בקטריות הנוצרים לאורך זמן כתוצאה מסירקולציה של אוויר קר וחם ביחידה הפנימית.

מערכת ניקוי העצמי ניתנת להפעלה לאחר סיום פעולת המיזוג והיא מבצעת שלושה שלבים עד לסיום הפעולה. בשלב הראשון, הפן ביחידה הפנימית ממשיך לעבוד במהלך 13 דקות במהירות נמוכה במצב אוורור בלבד. בשלב השני, משאבת החום והמדחס נכנסים לעבודה למשך דקה נוספת של פעולת חום איטית ובשלב השלישי,
הפן ביחידה הפנימית חוזר לעבוד במהירות נמוכה במצב אוורור למשך
דקה נוספת ואז המזגן כבה.

במהלך שלושת השלבים מתבצעת פעולת ניקוי של הסוללה הפנימית שמונעת צבירת
עובש על גבי היחידה הפנימית, האוויר הזורם מהמזגן נקי יותר ועמידות המזגן נשמרת
לאורך זמן רב יותר.

פעולת ניקוי עובש במזגן

עמידות הזמן לאורך זמן רב יותר

הסוללות בעלות ציפוי הידרופילי מוזהב הן ביחידה הפנימית והן ביחידה החיצונית למניעת הצטברות קורוזיה ולאריכות חיי המזגן לאורך זמן.

הציפוי ההידרופילי הינו מהחומר Crylic Acid בעל תוסף אנטי קורוזיבי. חומר זה מאפשר לטיפות המים המתעבות להחליק באופן חופשי בין צלעות הסוללה ובכך מגדיל את נצילות הקירור.

גלאי נוכחות חכם טורנדו

טורנדו Control - גלאי נוכחות חכם (אופציה)

גלאי נוכחות המכבה את המזגן באופן אוטומטי כאשר בחדר אין תנועה וחוסך עד 20% בצריכת החשמל. ניתן לכוון את זמן הכיבוי האוטומטי לשלושה פרקי זמן: 15 דקות או 30 דקות או 60 דקות. התקנה פשוטה ואינה דורשת חיווט כבלים.

רכישת מזגן
שירות לקוחות