טורנדו מזגן איכותי לחיים

אמנת השירות

צרכן שרוכש מזגן רוכש גם את מערך השירות. בחברת טורנדו אנו פועלים למצוינות בשירות ומבינים שהצלחת החברה טמונה בשביעות רצון הלקוחות מהמוצר ומהשירות לאחר הרכישה. ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין הוא ששירות מצוין מעניק ללקוח חוויה חיובית, הרבה מעבר לצפיות שלו. החלטנו השנה לקבוע סטנדרטים חדשים בשירות לקוחות שיפתיעו את הלקוח ויעצימו את החוויה החיובית שלו. לקוח שעבר חוויה מסוג זה הוא שגריר ללקוחות נוספים.


אנו מתחייבים בזאת:

>>לשמור על ההנאה שלך מהמוצר גם לאורך שנים לאחר רכישתו.
>>להיות קשובים לצרכים ולרצונות שלך.
>>לבחון בכל פעם מחדש את השירות שאנו מעניקים ולשפרו.
>>לעשות כל מאמץ על מנת להעניק לך חווית שירות חיובית מעבר לציפיותיך.
>>שכל פניה טלפונית תענה על-ידי נציג שירות מקצועי, שירותי ואדיב.
>>נציג השירות יעניק את הפתרון המקצועי, המהיר והיעיל לפנייתך בנושא המזגן שברשותך באמצעות הדרכה והכוונה טלפונית.
>>ההדרכה וההכוונה הטלפונית נעשים מתוך כיבוד זמנך ורצון לאפשר לך ליהנות מהמזגן שברשותך ללא המתנה לטכנאי.
>>נעשה כל שביכולתנו להעניק את כל הידע הנדרש לתפעל נכון את המזגן שברשותך באמצעות הדרכה טלפונית ואתר החברה.
>>נעשה כל מאמץ על מנת לצמצם ככל הניתן את זמן ההמתנה למענה אנושי, על ידי נציגי שרות הלקוחות במוקד הטלפוני.
>>כל פניה אלינו תזכה למענה טלפוני באותו יום עבודה או מענה כתוב, במידת הצורך, תוך 7 ימי עבודה.
>>מסגרת זמן ההמתנה לביקור טכנאי לא תעלה על שעתיים, אלא אם כן סוכם עימך מראש אחרת.
>>לעשות כל שביכולתנו לעמוד ברמת השירות שהינך מצפה מאיתנו .

יעניין אתכם גם: מזגן אינוורטר, מזגן מיני מרכזי, מזגן מולטי, מזגן ניידמזגן עילי

ייעוץ מקצועי ללא תשלום:
1-700-500-300
7 שנות אחריות מלאות
בכל דגמי Top
לתקנון לחץ כאן
אמנת השירות
אנחנו מחוייבים לסטנדרטים אחרים של שרות