סוג התאורה : ללא
המשמעות: בעיות בפאזות בדגמים תלת פאזים
הפתרון: חזק פאזות,החלף שני פאזות,החלף תרמינל, החלף כרטיס פיקוד
סוג התאורה: תאורת טיימר מהבהבת
המשמעות: בעיות תיקשורת בין היחידות
הפתרון: בדוק תקשורת בין יחידות והחלף חיווט. בדיקת ממשק, PCB
סוג התאורה: תאורת הפעלה מהבהבת
המשמעות: חיישן טמפרטורה T1 פגום
הפתרון: בדיקת חיבור לPCB, חיישנים והחלפתם, בדיקת צ'יפים ICU ,PCB והחלפתם.
סוג התאורה: תאורת הפעלה מהבהבת
המשמעות: חיישן טמפרטורה T2 פגום
הפתרון: בדיקת חיבור לPCB, חיישנים והחלפתם, בדיקת צ'יפים ICU ,PCB והחלפתם.
סוג התאורה: תאורת הפעלה מהבהבת
המשמעות: חיישן טמפרטורה T2B פגום
הפתרון: בדיקת חיבור לPCB, חיישנים והחלפתם, בדיקת צ'יפים ICU ,PCB והחלפתם.
סוג התאורה: תאורת ALARM מהבהבת במהירות 0.5 הרץ
המשמעות: כשל ביחידה החיצונית
הפתרון: יש לבדוק את היחידה חיצונית בהתאם לקודי התקלה ביחידה החיצונית
סוג התאורה: תאורת Defrost מהבהבת לאט
המשמעות: צי'פ EEPROM יחידה פנימית לקוי
הפתרון: בדיקת חיבור לPCB והחלפתו, EEPROM פגום או לא מורכב
סוג התאורה: ללא
המשמעות: חיווט בקר חוטי (בדגמי WD-100 משמעות פאזות הפוכות)
הפתרון: בעית תקשורת בפנל הפעלה חוטי בדוק חיבורים
סוג התאורה: תאורת אזעקה מהבהבת בתדר 4 הרץ
המשמעות: הזהרת גובה מים במקרה ומחוברת משאבת מים
הפתרון: בדוק משאבת מים
סוג התאורה: -
המשמעות: בעיה במפוח היחידה הפנימית
הפתרון: בדוק את תקינות מנוע המאייד
המשמעות: בעיות בפאזות
הפתרון: חזק פאזות, החלף שני פאזות, החלף תרמינל, PCB
הגנת מעבה
1. בתלת פאזי יש לבדוק חוסר פאזה או פאזה הפוכה.
2. יש לבדוק כמות קרר במעבה
3. יש לבדוק שכל הגידים תקינים בכבל בין יחידות
בדיקה נוספת:
יש לפתוח את מעבה ולבדוק מספר הבהובים על נורית כרטיס הפיקוד.
1 הבהוב תקלת פרשוסטט.
2 הבהובים רגש סוללת מעבה.
4 הבהובים פזות הפוכות או חוסר פאזה.
5 הבהובים חום יתר במעבה קצר אוייר.
6 הבהבים חוסר גז.
במידה ויש F2 ומנורה ירוקה דלוקה קבועה יש לבדוק תקינות כבל בין יחידות.
המשמעות: בעיות תקשורת בין היחידות
הפתרון: תיקון חיווט, החלפת חלק תקול בכרטיסי פיקוד, או ממשק תקול
המשמעות: חיישן טמפרטורת סביבה T4 לא תקין
הפתרון: בדיקת החיבור ל-PCB עם החיישן, החלף חיישן, בדיקת צי'פים
המשמעות: חיישן טמפרטורה סוללת מעבה פגום
הפתרון: חיבור חיישן או תרמינל פגומים, סוללה מלוכלכת, מנוע מעבה, PCB
המשמעות: הגנה בפני מתח יתר או מתח נמוך
הפתרון: בעיות במקור מתח
המשמעות: הגנת EEPROM
הפתרון: בדיקת החיבור ל-PCB, התרמינל, החלפת הצי'פ
המשמעות: הגנת לחץ ראש גבוהה
הפתרון: בעיה בסוללת מעבה בגלל לכלוך, מנוע מפוח, בעיות בסירקולציות אויר, בדיקת נוזל קרור, אויר במערכת עקב נזילה: ריקון הקרר, תיקון המעבה, ואקום ומילוי קרר. שסתום תפוס, יותר מידי קרר במערכת ועקב כך זרם יתר, בדיקת החיבור ל-PCB
המשמעות: הגנת לחץ נמוך
הפתרון: בדיקת חוסר גז עקב דליפה. צינור גז חסום או השסתום חסום או לקוי - החלף שסתום, בעיה במאייד עקב פילטר סתום, סוללת מעבה פגומה, מפוח לקוי, PCB, שסתום לחץ
המשמעות: הגנת זרם יתר במדחס אינוורטר
הפתרון:
המשמעות: חום יתר בסוללה
הפתרון: בדיקת דליפת קרר ותיקון, ניקוי סוללה, בדיקת טמפרטורת דחיסה, יניקה בגלל אויר במערכת וביצוע ואקום ומילוי קרר, צי'פ וכרטיס PCB
המשמעות: טמפרטורת חיישן (T3) גבוהה מידי
הפתרון: חיבור חיישן או תרמינל פגומים, סוללה מלוכלכת, מנוע מעבה, PCB או צי'פ, בגלל אויר במערכת וביצוע ואקום ומילוי קרר, מפוח מעבה.
המשמעות: הגנות כרטיס אינוורטר
הפתרון: הגנה מפני קרינת שמש על היחידה, אם יש זרם יתר בדוק את המדחס ואת רכיבי המתח, החלף מודול מעבה, בדוק צי'פ או בדוק אם סוללת המעבה סתומה
המשמעות: הגנת מנוע DC במעבה וכרטיס
הפתרון: הגנה מפני קרינת שמש על היחידה, בדיקת חיבורי מפוח מעבה כולל כרטיס. אם אין מתח במודול בדוק חיבורים בין P ל-N בכרטיס אם המתח הוא 0 DCV החלף כרטיס. אם ההגנה תקולה החלף אותה בכרטיס מודול.
המשמעות: הגנות מפוח מעבה בכרטיס
הפתרון: הגנה מפני קרינת שמש על היחידה, בדיקת חיבורי מפוח מעבה כולל כרטיס. אם אין מתח במודול בדוק חיבורים בין P ל-N בכרטיס אם המתח הוא 0 DCV החלף כרטיס. אם ההגנה תקולה החלף אותה בכרטיס מודול.
המשמעות: הגנות מפני מזג אויר קיצוני -במנוע DC בלבד.
הפתרון: הגנה מפני נחשול מתח שיגרום למתח יתר ולהרס המנוע. אם המנוע מקבל יותר מידי מתח טפל בזה ואם לא הבעיה היא בכרטיס פיקוד (החלף אותו).
המשמעות: בעיה בחיישן T2
הפתרון: בדוק במאייד את הסליל בברז הארבע דרכי: חיבורי מתח, חיווט. אם הכל תקין החלף את הברז.
המשמעות: בעיה במפוח מאייד-במצב חימום (במנוע DC בלבד)
הפתרון: אם המפוח עובד במצב A במשך 5 דקות בחימום הבעיה היא החיישן T3 חבר אותו מחדש או החלף אותו.
המשמעות: בעיית זרם יתר
הפתרון: הגנה מפני נחשול מתח שיגרום למתח יתר ולהרס המנוע. אם המנוע מקבל יותר מידי מתח טפל בזה ואם לא הבעיה היא בכרטיס פיקוד (החלף אותו).
המשמעות: בעיה במודול ובמדחס
הפתרון: יופיע אחרי P6 *החלפת מעבה, יופיע הבהוב כל 3 שניות,*ניקוי מעבה יופיע הבהוב 4 פעמים כל 3 שניות. בדוק אם הסיליקון התרמי לקוי ואם כן החלף אותו יחד עם המודול.
המשמעות: בעיה עקב מתח נמוך (DCV)
הפתרון: יופיע אחרי P6 בדוק בין P ל N המתח צ"ל 220V~. אם לא בדוק שהקונטקטור תקין או לא אם תקין בדוק את המתח בין הכניסה ליציאה של המדחס צ"ל 0V אם לא הקונטקטור לא תקין והחלף אותו.ואו את המודול.
המשמעות: בעיה עקב מתח גבוהה (DCV)
הפתרון: יופיע אחרי P6 בדוק בין שני פאזות המתח צ"ל 265V~. אם לא בעיה במקור מתח אם מקור המתח תקין החלף את מודול האינוורטר.
המשמעות: בעיה במעגל של האינוורטר
הפתרון: יופיע אחרי P6 החלף את מודול האינוורטר IPM.
המשמעות: בעיה במעגל של האינוורטר (חוט אפס)
הפתרון: יופיע אחרי P6 בדוק את החיווט במדחס אם תקין החלף את מודול האינוורטר.
המשמעות: בעיה בסדר הפאזות
הפתרון: יופיע אחרי P6 בדוק את החיווט במדחס אם תקין החלף את מודול האינוורטר.
המשמעות: הפרש המהירות גדול מ 15 הרץ הגנה בין השעונים
הפתרון: יופיע אחרי P6 בדוק את החיווט במדחס והחלף מדחס
המשמעות: הפרש המהירות גדול מ-15 הרץ הגנה במהירות
הפתרון: יופיע אחרי P6 החלף את הצי'פ ואו הלוח ואת המדחס.
המשמעות: בדגמי WD-100 מדובר בהגנת לחץ גבוהה
המשמעות:
הגנה בפני הצפת מים בבריכת הניקוז , בדגמים שאין מצוף יש לבדוק אם נוצר נתק בחיבור CN2 שעל כרטיס הפיקוד
ביחידה הפנימית. במידה ואין נתק החלף את כרטיס הפיקוד