חיפוש

5 טיפים למיזוג חדר התינוק

מזגן בחדר תינוק - תינוק ישן

כמו שנעים לכם לישון בתנאים נוחים של טמפרטורה ולחות, כך גם לבייבי שלכם. מזגן בחדר תינוק שנמצא בחדר ומבלה חלק ניכר מהזמן עם מזגן לחדר שינה והגוף שלהם, שרגיש הרבה יותר לשינויי טמפרטורה, זקוק לטמפרטורה נוחה כדי לישון טוב ובעיקר לישון בטוח. כהורים חשוב לזכור שכשחם לכם, למשל, אתם  יכולים להחליף לבגדים קלים יותר או להנמיך את טמפרטורת המזגן אבל התינוק שלכם לא ממש יכול. גם מנגנון ההזעה שלו עדיין לא אפקטיבי כמו שלכם ולכן הוא עלול להגיע לחום גוף גבוה הרבה יותר מהר, מה שעלול להיות מסוכן עבורו.

אז הנה כמה טיפים למיזוג אוויר נכון ובטוח בחדר התינוק:

1. הטמפרטורה המומלצת היא 22-24 מעלות

טמפרטורה זו היא המומלצת ביותר לחדר התינוק גם בקיץ וגם בחורף. כדאי להתקין ליד מיטת התינוק מדחום קיר פשוט, אותו ניתן לרכוש בחנויות לציוד תינוקות, כדי לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי הטמפרטורה האמיתית. על מנת לדייק את הטמפרטורה בסביבת התינוק מומלץ להפעיל את פונקציית FOLLOW ME הקיימת במזגני טורנדו למשל, ולהניח את השלט של המזגן קרוב למיטת התינוק. כך תבטיחו שהטמפרטורה שקבעתם בשלט תהיה אכן הטמפרטורה באזור המיטה.

2. העדיפו זרימת אוויר טבעי בחדר

אוורור החדר על ידי כניסת אוויר מבחוץ עדיפה על מיזוג של חדר סגור. באם ניתן לשמור על טמפרטורה נעימה באמצעות משב האוויר החיצוני דרך החלונות והדלת – זה עדיף.

3. בדקו האם התינוק מזיע בשנתו

שינויי הטמפרטורה בגוף התינוק מהירים הרבה יותר משל אדם מבוגר ולכן חשוב לבדוק בתדירות גבוהה שאינו מזיע בשנתו. אם הוא אכן מזיע מומלץ לצנן את איבריו הגלויים במטלית לחה, להנמיך מעט את הטמפרטורה בחדר ולהמשיך לעקוב אחרי חום גופו.

4. שמרו על לחות

מזגן עילי או מיני מרכזי שמקרר את החדר במשך שעות רבות יכול לגרום לייבוש האוויר ולהקטנה משמעותית של הלחות הטבעית בחלל החדר. בקיץ מומלץ להניח גיגית קטנה עם מים או מגבת רטובה קרוב לפתח יציאת האוויר מהמזגן. בחורף, כאשר מחממים את החדר, רצוי להשאיר חלון מעט פתוח כדי לאפשר כניסת אוויר חיצוני לאוורור ולמניעת התייבשות.

5. כוונו את תריסי המזגן

התאימו את תריסי המזגן לתינוקות כך שמשב האוויר לא יגיע ישירות למיטת התינוק. משב אוויר קבוע על גופו של התינוק אינו מומלץ.


לילה טוב וחלומות פז, קטנצ'יק!

רכישת מזגן
שירות לקוחות